Všeobecné obchodní podmínky
I. Úvodní ustanovení a uzavření smlouvy
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) Mgr. Martina Ptáčka, IČO: 21670455, se sídlem Vlachovice 19 (dále jen: „poskytovatel“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníka, ve znění pozdějších předpisů, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé na základě smlouvy o poskytování služeb (dále jen: „smlouva“) uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen: „klient“) prostřednictvím provedení závazné rezervace psychologického poradenství nebo zaplacením objednávky v internetovém obchodě poskytovatele. Internetový obchod je poskytovatelem provozován na adrese www.psychologmartin.cz (dále jen: „webová stránka“).
Odesláním rezervace služby nebo uhrazením objednávky služeb vyslovuje klient souhlas se zasíláním informačních e-mailů v souvislosti s předmětem služeb (novinky, zvýhodněné nabídky, pozvánky atd.) na e-mailovou adresu, kterou poskytovateli poskytnul, a to po dobu uchování osobních údajů klienta. Klient je oprávněn souhlas se zasíláním informačních e-mailů kdykoli odvolat sdělením poskytovateli na e-mailovou adresu uvedenou níže nebo jiným způsobem stanoveným zákonem.
Platnou smlouvu (včetně dohodnuté ceny) lze měnit nebo rušit pouze na základě dohody obou stran nebo na základě zákonných důvodů, není-li v obchodních podmínkách uvedeno jinak.
Znění obchodních podmínek může poskytovatel měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
II. Poskytované služby
Poskytovatel poskytuje tyto služby (dále jen: „služby“):
sportovně-psychologické poradenství (dále jen: „konzultace“) realizované osobně nebo online,
online programy tréninku psychologických dovedností pro sportovce provozované na webové stránce (dále jen: „online trénink„).
sportovně-psychologické vzdělávání pro rodiče, trenéry a jiné zájemce prostřednictvím webové stránky nebo online (dále je: „vzdělávání“).
Poskytovatel se řídí etickým kodexem Asociace psychologů sportu.
Služby jsou klientovi poskytovány dle aktuálních vědeckých poznatků.
Poskytovatel nemůže zaručit, že bude dosaženo výsledku, který si klient přeje (např. dosažení specifických sportovních výsledků). Dosažení těchto výsledků závisí na řadě faktorů, která nejsou pod kontrolou poskytovatele (například vliv prostředí). Řádným dodržováním pokynů však může klient zvýšit pravděpodobnost tohoto výsledku.
Poskytované služby zahrnují informace, psychologická cvičení a doporučení, které klient využívá na vlastní riziko. Poskytovatel nenese žádnou odpovědnost za škody na zdraví uživatele či třetích osob vyplývajících z jejich použití, ani za správnost či úplnost poskytnutých informací pro neustálý vědecký a aplikovaný posun oboru psychologie.
(!) Služby poskytovatele nejsou zdravotními službami (zdravotní péčí) ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů, ani specifickými zdravotnickými službami ve smyslu zákona 373/2011 Sb., o specifických zdravotních službách, ve znění pozdějších předpisů. Pokud Váš zdravotní stav vyžaduje zvláštní psychickou péči, vždy se předem poraďte o čerpání služeb se svým lékařem.
Je zakázáno pořizování audio a video záznamu z konzultace bez svolení poskytovatele. V případě, že poskytovatel souhlasí s pořízením zvukového záznamu, je potřeba, aby tuto skutečnost sdělil na začátku nahrávky. Pořízení jakéhokoliv záznamu je možné výhradně pro vlastní potřebu, je zakázáno tento záznam dále šířit jakýmkoliv způsobem. Porušení tohoto bodu bude právně vymáháno.
Pokud si klient pořizuje se souhlasem poskytovatele záznam z konzultace, zajišťuje si toto technicky sám. Doba, po kterou si v průběhu konzultaci připravuje záznamovou techniku, se počítá již do samotného času konzultace a není možné vyžadovat prodloužení konzultace o tuto dobu.
Online trénink, vzdělávání a jiný obsah na webových stránkách
Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu, aktualizaci a doplnění veškerého obsahu na webových stránkách.
Na základě registrace klienta provedené na webové stránce může klient přistupovat do svého uživatelského rozhraní (dále jen „uživatelský účet“). Ze svého uživatelského rozhraní může klient provádět objednávání některých služeb a přistupovat k obsahu.
Při registraci na webové stránce a při objednávání služeb je klient povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je klient při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené klientem v uživatelském účtu a při objednávání služeb jsou poskytovatelem považovány za správné.
Přístup k uživatelskému účtu je klientovi umožněn prostřednictvím uživatelského jména, které klient uvedl při registraci, a hesla, které mu bylo následně zasláno na jím uvedenou e-mailovou adresu. Uživatelské heslo si může klient měnit ve svém uživatelském účtu. Klient je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu a bere na vědomí, že poskytovatel nenese odpovědnost za porušení této povinnosti ze strany klienta.
Klient je oprávněn službu užívat výhradně pro svou osobní potřebu, přičemž účelem tohoto užívání není dosažení přímého nebo nepřímého hospodářského nebo obchodního prospěchu, není-li v obchodních podmínkách uvedeno jinak.
Klient není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu, ani veškerých informací a materiálů umístěných ve vnitřním rozhraní, třetím osobám. Šíření takového obsahu mezi jiné osoby, kterým není tento obsah zpřístupněn (například nemají zakoupený přístup), není dovoleno a je posuzováno jako vážné porušení smlouvy.
Autorská práva k veškerým materiálům včetně obchodní značky a dalších vlastnických práv zveřejněných na webových stránkách náleží jejich autorům, nebo vykonavatelům autorských práv a zřizovateli databáze podle zákona. Není dovoleno nic přetvářet, zaměňovat, prodávat či předávat dále bez písemného souhlasu majitele autorských práv k dané části. Neoprávněné použití materiálu může být sankcionováno v souladu s platnými právními předpisy České republiky nebo s mezinárodním právem.
Klient také není oprávněn kopírovat zakoupený digitální obsah služby, ani ho jiným způsobem rozmnožovat, pořizovat z něj opisy, výstřižky a jinak s ním nakládat v rozporu s autorskými právy nebo jinými právními předpisy.
Obsah na webových stránkách může odkazovat na stránky jiného zřizovatele. Poskytovatel za jejich použití nenese zodpovědnost a v žádném rozsahu neručí za publikovaný obsah odkazovaných stránek.
Klient bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení poskytovatele, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
Přístup k digitálnímu obsahu na webových stránkách může být klientovi odepřen nebo mu může být deaktivován uživatelský účet, a to v případě že byla služba získána v důsledku protiprávní činnosti nebo v případě že došlo k porušení obchodních podmínek klientem.
III. Cena služeb a platební podmínky
Ceny služeb jsou uvedeny na webové stránce poskytovatele. Ceny služeb jsou uvedeny včetně všech souvisejících poplatků v CZK. Ceny služeb zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webové stránce. Tímto ustanovením není omezena možnost poskytovatele uzavřít smlouvu o poskytování služeb za individuálně sjednaných podmínek.
Cenu služby může klient uhradit poskytovateli následujícími způsoby:
převodem na účet,
v hotovosti (platí pouze pro konzultace),
platbou přes QR kód (platí pouze pro konzultace),
kreditní nebo debetní kartou, vč. Apple Pay a Google Pay (platí pouze pro nákupy na webové stránce),
Poskytovatel bez odkladu zašle klientovi fakturu za uhrazenou službu na e-mailovou adresu, kterou klient poskytovateli uvedl při rezervaci služby nebo při objednávce služeb na webové stránce.
IV. Odstoupení od smlouvy
Klient bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 Občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od smlouvy o dodávce služby, která byla upravena podle přání klienta nebo pro jeho osobu. Každé sezení po proběhnutí první konzultace je pak přímo upravováno pro potřeby klienta.
Nejedná-li se o případ uvedený v předchozím odstavci nebo o jiný případ, kdy nelze od smlouvy odstoupit, má klient v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů ode dne uzavření smlouvy o poskytování psychologického poradenství. Odstoupení od smlouvy musí být poskytovateli odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Odstoupení od smlouvy může klient zasílat na e-mailovou adresu poskytovatele uvedenou níže. V případě odstoupení od smlouvy vrátí poskytovatel peněžní prostředky přijaté od klienta do 14 dnů od klientova odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým je poskytovatel od klienta přijal, pokud se obě strany nedohodnou jinak.
V případě, kdy klient nebude chtít od smlouvy odstoupit, ale bude si chtít pouze v době více jak 24 hodin před započetím poskytování služby změnit termín konání psychologického poradenství, poskytovatel služby mu toto umožní. Klient svůj záměr oznámí poskytovateli prostřednictvím e-mailu nejméně 24 hodin před započetím poskytování služby.
Klient nemá právo od smlouvy odstoupit v případě objednávky digitálního obsahu (zahrnuje online trénink a vzdělávání), a to ani ve lhůtě čtrnácti dnů, neboť obsah nebyl dodán na hmotném nosiči. Poskytovatel zdůrazňuje, že dodává digitální obsah služby pouze se souhlasem klienta, který klient dává poskytovateli uhrazením ceny služby.
V případě bezhotovostní platby je cena služby splatná do dvou dnů od uzavření smlouvy o poskytování psychologického poradenství. Závazek klienta uhradit cenu služby je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet poskytovatele.
V. Dodání služby
Poskytovatel konzultace při osobním setkání poskytuje na s klientem předem sjednané adrese.
Poskytovatel konzultace online poskytuje prostřednictvím online komunikačních prostředků typu Microsoft Teams, Google Meet, Whatsapp, a jiné (dále jen: „aplikace“) dle dohody mezi poskytovatelem a klientem.
Poskytovatel neručí za chyby, či neposkytnutí služby spojené s neznalostí vybrané aplikace ze strany klienta. Klient objednáním služby a zvolením aplikace při rezervaci služby stvrzuje, že ovládá veškeré funkcionality zvolené aplikace.
V případě, že dojde k přerušení spojení z důvodů výpadku internetového připojení či chybě v aplikacích na straně klienta či poskytovatele, bude sjednán náhradní termín konzultace. Pokud klient odmítne náhradní termín konzultace, nebudou mu poskytovatelem vráceny peníze za poskytnutí služby.
Po rezervaci konzultace klient obdrží tyto informace:
potvrzení termínu a času konzultace,
kontaktní údaje poskytovatele, zejména telefonní číslo pro nouzový kontakt,
informace nezbytné k připojení se k online konzultaci.
V případě, že je klient při konzultaci viditelně pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek, má poskytovatel právo konzultaci ukončit. Konzultaci může poskytovatel ukončit také v případě, kdy se klient chová vulgárně a agresivně. V tomto případě nenáleží klientovi žádná možnost náhrady, tedy nelze přesunout termín konzultace ani mu nebudou poskytovatelem vráceny peníze.
Online trénink, vzdělávání zakoupené na webových stránkách
Digitální obsah zakoupený na webové stránce bude dostupný nejpozději 5 pracovních dní po zakoupení služby.
Klient k zakoupenému obsahu přistupuje prostřednictvím svého uživatelského účtu.
Při převzetí služby v podobě digitálního obsahu je klient povinen zkontrolovat správnost služby. V případě, že klient narazí na jakoukoliv nejasnost či závadu, neprodleně informuje poskytovatele na e-mailové adrese uvedené níže.
VI. Práva z vadného plnění
Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925 2174 občanského zákoníku).
Práva z vadného plnění uplatňuje klient u poskytovatele na e-mailovou adresu poskytovatele uvedenou níže.
VII. Jiné
Na webových stránkách poskytovatele není povoleno:
zveřejnění nelegálního, obscénního, urážlivého či rasistického obsahu,
používání vulgárního nebo hrubého jazyka,
obtěžování, ohrožování, překážení nebo rušení jiných uživatelů jakýmkoliv nežádoucím způsobem,
vydávat se za jiného uživatele nebo za jakoukoliv jinou osobu,
pokoušet se o získání přihlašovacích údajů do uživatelského účtu jiného uživatele webových stránek,
zveřejňování reklamního, propagačního nebo komerčního materiálu bez písemného souhlasu provozovatele,
šíření obsahu nebo i části stránek bez písemného souhlasu provozovatele.
VIII. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné od jejich poslední aktualizace 14. června 2024.
Kontaktní adresa poskytovatele:
Text
Odstavení 1
Odstavení 2